• چگونه ثبت نام کنم؟
  • چطور می توانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟
  • آیا برای خرید از اصالت حتما باید عضو باشم؟
  • آیا می توانم چند حساب کاربری داشته باشم؟
  • نام کاربری و یا رمز عبور را فراموش کرده ام چطور می توانم آن را بازیابی کنم؟
  • آیا می توانم سفارش خود را تلفنی ثبت کنم؟
  • آیا اطلاعات اطلاعات شخصی من در اختیار شخص دیگری قرار می‌گیرد؟
  • چطور می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
  • چطور می توانم سفارشم را لغو کنم؟
  • از چه روش هایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم؟
  • چگونه می توان کالای ارسال شده از طریق پست پیشتاز را پیگیری نمود؟
  • هزینه ی ارسال چقدر است و برعهده ی چه کسی است؟
  • کالا را دریافت کرده ام ولی با کالایی که سفارش داده ام مغایرت دارد باید چه کار کنم؟
  • فروشنده خواسته است که مبلغ را مستقیم به حساب خودش واریز نمایم، این کار را انجام بدهم یا خیر؟
  • چطور می توانم کالایم را در اصالت بفروشم؟
  • کالای من خریداری شده، مرحله ی بعدی چیست؟
  • از چه روشی برای ارسال کالا استفاده کنم؟
  • نمی توانم در مدت زمان تایید شده کالا را ارسال کنم، باید چه کار کنم؟
  • چرا کالایی که ثبت کرده ام از سایت حذف شده است؟
  • جهت ارسال کالای فروخته شده چگونه به آدرس خریدار دست پیدا کنم؟
  • خریدار اعلام کرده که از خرید کالا راضی نیست و شکایت کرده، باید چه کاری انجام دهم؟